قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گیگز 38 ساله تا به اینجای رقابتها در 22 بازی برای تیمش به میدان رفته و درمجموع در 898 بازی با پیراهن یونایتد وارد زمین مسابقه شده است.

او در طول دوران حضورش در ترکیب یونایتد،12 قهرمانی در لیگ برتر، 2قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی درجام حذفی و 4 قهرمانی در لیگ کاپ را کسب کرده است. ستاره سابق تیم ملی ولز در فصل 9-2008 هم موفق شد تا جایزه پی .اف.ای سال را به خاطر عملکردقابل قبولش کسب کند.


گیگز اکنون درصحبتهایی دراین باره گفته:«زمانی که اولین قراردادم را امضا کردم، هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که بتوانم برای 22 سال برای یونایتد بازی کنم. ولی الان حالم خوب است و می دانم که هنوز می توانم تیم را برای کسب افتخارات متعدد رو به جلو هل بدهم. کسب نوزدهمین قهرمانی در لیگ برتر حس خوبی بود ولی دراین تیم کلا راجع به گام بعدی صحبت می کنیم و از اینکه عضوی از این تیم هستم واقعا احساس خوشحالی می کنم.»

فرگوسن هم در صحبتهایی به تمجید از گیگز پرداخته و اعلام کرد که این بازیکن باتجربه تاثیر زیادی بر رشد بازیکنان جوان در یونایتد دارد:« رایان بازیکنی فوق العاده است. او دائما در حال خلق مجدد خودش است و با تغییرات ذات بازی و با هیجان و اشتیاقش برای موفقیت، خود را تطبیق می دهد. در هر جلسه تمرینی و درهر بازی، او بهترین الگو برای تقلید سایر بازیکنان است. بازیکنان جوان در رختکن تیم، شانس زیادی دارند تا از بازیکنی که به رکوردشکنی هایش ادامه می دهد، درسهایی یاد بگیرند. رکوردهایی که شاید شکستن آنها کار سختی باشد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:2 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 1665
بازدید کل : 65571
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1